Åbningstider, priser og info

Velkommen til Zanussi kundeservice. Vi hjælper dig med at få størst mulig glæde af dine produkter.


Hvis du alligevel oplever at produktet ikke fungerer, kan du kontakte vores landsdækkende serviceafdeling på telefon: 70 11 74 00.

Serviceafdelingen har åbent:
Mandag - torsdag: 8.00 - 20.00
Fredag: 8.00 - 15.30
Lørdag, søndag og helligdage: lukket

OBS! Ændrede åbningstider Efterårsferien 2018
Gældende fra og med mandag den. 15.oktober til og med fredag den. 19.oktober.
Mandag til torsdag åbent kl.08:00 til kl.16:00
Fredag åbent kl.08.00 til kl. 15.30

 

 


Priser 2018

Servicebesøg
Kørsel og transporttid inkl. 1/2 times arbejdsløn ekskl. reservedele

Ved service på flere produkter udført ved samme teknikerbesøg,
tages der kun grundgebyr for første enhed - alle servicerede
enheder faktureres minimum 1/2 time, uanset faktisk tidsforbrug.

Det er en forudsætning at produktet kan repareres på besøgsstedet.
Der vil være transportomkostninger ved reparation på værksted.

kr. 1025,00
   
Ekstra tid
Reparationstiden udover første 1/2 time = kr. pr. 15 minutter
kr. 223,75
   
Reservedele ved reparation Efter forbrug
   
Ikke hjemme
Kørsel til forgæves besøg
kr. 285,00
   
"Servicetjek"
Kørsel og transporttid inkl. kort undersøgelse af produktet uden direkte adskillelse
kr. 800,00
   
Støvsugere og køkkenmaskiner
Undersøgelsesgebyr
kr. 355,00
   

Alle priser er inkl. moms.

Vores reparationsservice består af 


- forberedelsen af teknikerbesøget (herunder aftale om tid og sted for besøget), 
- selve teknikerbesøget (evt. undersøgelse på værksted) 
- efterbehandling 
(f.eks spørgeskema om kundens tilfredshed med vores reparationsservice). 

Ved forberedelse og efterbehandling vil Zanussi og / eller vores samarbejdspartnere kontakte kunden, hos hvem teknikerbesøget skal udføres. Dette sker enten via post, e-mail, fax eller telefon. Personoplysninger modtaget fra kunden i forbindelse med et teknikerbesøg vil blive behandlet i overensstemmelse med dansk lovgivning i forhold til databeskyttelse. 

Efterbehandlingen er en integreret del af vores reparationsservice og har til formål at følge op på, at teknikerbesøget har tjent sit formål. Ligeledes tjener efterbehandlingen til fremadrettet at tilpasse afviklingen af teknikerbesøg, hvis og når vi vurderer, at dette kan være hensigtsmæssigt med udgangspunkt i kundens feedback.

Tilbage til Kundeservice