Kvinde taler med mand

Reparation af dine hvidevarer

Vidste du, at du kan løse mindre problemer uden at bestille et servicebesøg? Så søg i første omgang efter problemet i vores hjælpeartikler nedenfor.

Covid-19 Information

Hvis du, en i din husstand er testet positiv for Corona (Covid-19) eller har et eller flere af følgende typiske symptomer; Tør hoste, feber, vejrtrækningsbesvær, ondt i halsen, tab af smags- og lugtesans, muskelsmerter, skal du undlade at booke et servicebesøg indtil mindst 48 timer efter at alle symptomer er væk.

Hvis du er nær kontakt til en person, som er testet positiv for Corona (Covid-19), skal du vente med at booke et servicebesøg til du har to negative testresultater.

Hvis du eller en i din husstand får et af ovenstående symptomer eller testes positiv for Corona (Covid-19) og du allerede har reserveret et servicebesøg, beder vi dig om at ændre den reserverede tid til min. 48 timer efter du er symptomfri.

Vi henviser til de gældende anbefalinger & retningslinier fra Sundhedsstyrelsen på COVID-19 - Sundhedsstyrelsen

Læs mere

Reparation af dine hvidevare

Reparation

  • Vi har egne serviceteknikere i det meste af landet
  • Professionel, hurtig og pålidelig service
  • Vi bruger kun originale reservedele
  • Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

 

 

 

Grundet Covid-19 (Coronavirus) følger her Electrolux' retningslinjer for booking af servicebesøg. 

Hvis du eller en af de nærmeste har været udenlands de seneste 14 dage, beder vi dig ændre din bookede servicebesøg. Du finder seneste anbefalinger og retningslinier fra Sundhedsstyrelsen her: COVID-19 - Sundhedsstyrelsen

 

 
Bookning af reparation online kan ikke benyttes med Fast Pris-tilbuddet*

 

Reparation til fast pris

  • Vi reparerer til fast pris i det meste af landet
  • Prisen oplyses allerede ved telefonisk henvendelse, altså ingen overraskelser
  • Med Fast Pris Reparation er du sikker på professionel og effektiv reparation af dit Electrolux produkt
  • Vi bruger kun originale reservedele*
  • Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

Denne service med Fast Pris Reparation kan kun bookes per telefon og således ikke via online bestilling

Priser og betingelser
Fast Pris Reparation: 1.595,-kr inkl.moms*


Servicetjek: 870,-kr inkl.moms 


*Forudsat at der findes reservedele

Mand fikser apparat

Tekniker afgør, hvad der skal gøres


Teknikeren afgør i løbet af besøget om reparationen er økonomisk og teknisk forsvarlig at gennemføre. Vælger teknikeren ikke at reparere, så betaler du blot for et servicetjek.

Hvad indgår i et servicebesøg?

  • 1
    Servicebesøg

    · Kørsel til den adresse, hvor produktet står

    · Identificering af fejl - eventuel reparation

  • 2
    Reparation

    På baggrund af reklamationen udføres reparation med alle nødvendige reservedele.

Forsikring

Du har måske en forsikring, som helt eller delvist dækker reparation af dine hvidevarer. Din selvrisiko kan vise sig at være lavere, end prisen for en reparation. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab for ínformation om din dækning.

Hvorfor skal du bruge os?

Du kan roligt betro os reparation af dit produkt. Vi er en autoriseret serviceorganisation med egne og kontinuerligt uddannede teknikere. Vi bruger desuden kun originale reservedele og udfører altid funktionstest af dit produkt efter reparation.