Information om webtilgængelighed
Electrolux påtager sig at gøre sine websteder og mobilapplikationer tilgængelige i overensstemmelse med EU’s tilgængelighedsdirektiv, som er implementeret i national lovgivning og fastsat i den europæiske standard EN 301 549 og de internationale retningslinjer for WCAG 2.2 niveau AA.
Her beskriver vi også, hvordan du kan rapportere problemer til os, så vi kan løse dem, samt hvordan du kontakter vores kundeservice for at få hjælp med tilgængelighedsfunktioner, som for eksempel assistance ved køb af et produkt eller bookning af en service.
Denne information om tilgængelighed gælder forbrugerorienterede e-handelstjenester der teleformidles via websteder og mobile enheder, for eksempel shopping via vores websteder eller vores apps.
Teknisk information om websteders og mobilapplikationers tilgængelighed
Vi understøtter de seneste versioner af alle større browsere (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari og alle andre Chromium-baserede browsere) og visningen tilpasses til skærmstørrelsen (computer, mobil og tablets).
Vi har foretaget interne tests med skærmlæsere samt tastaturnavigation og stemmestyring. Vi understøtter de seneste versioner af Android- og iOS-platforme og har også gennemført brugertests.
Sådan rapporterer du et problem
De tekniske løsninger til tilgængelighed er forskellige, og Electrolux vil gerne have tilbagemeldinger fra vores kunder om, hvordan vi kan forbedre vores e-handels- og app-oplevelse.
Fortæl os, hvis du oplever forhindringer, når du besøger vores digitale oplevelser, systemer og tjenester, som er relevante ifølge tilgængelighedskravene. Send en mail til accessibility@electrolux.com (mailen besvares ikke – har du spørgsmål, bedes du kontakte kundeservice).
Det ville være til stor hjælp, hvis du kunne oplyse følgende:
-
En beskrivelse af den tænkte handling og det problem, der opstår
-
Om du bruger en browser eller en specifik mobilapplikation, og hvilket land du befinder dig i
-
Et link til, eller skærmbillede af, den side hvor problemet opstod
Du kan kontakte kundeservice for at få hjælp via telefon og chatfunktionen på vores websteder og apps.
Status for overholdelse
Vi tester og overvåger kontinuerligt de relevante tjenester, der tilbydes via vores websteder og mobilapplikationer, og dette inkluderer involvering af eksterne tilgængelighedskonsulenter fra tredjepart ved behov, samt anvendelse af både manuel og automatiseret testning.
Webstedet har indhold, der er beregnet til forbrugere, men også til andre interessenter, såsom professionelle teknikere. Indhold til e-handel, der ikke henvender sig til forbrugere, er ikke omfattet af tilgængelighedskravene.
Dato for information om webtilgængelighed: 25. juni 2025.