Appen kan ikke tilslutte min vaskemaskine til wifi

Senest opdateret 30-11-2019 04:44

Problem

  • Jeg kan ikke tilslutte min vaskemaskine til wifi forbindelse app
  • Min vaskemaskine vil ikke forbinde til min telefon eller tablet.
  • Appen taber forbindelsen til min vaskemaskine.

Gælder

  • Frontbetjent vaskemaskine
  • Topbetjent vaskemaskine
  • Vaske-/tørremaskine

Løsning

  1.  Hent My Electrolux Care eller My AEG Care appen i App Store eller Google Play følg vejledningen i appen.


  1. Kontroller at du er tilsluttet 2,4Ghz WiFi forbindelse på dit hjemmenetværk. Hvis du har valgt et 5Ghz. netværk, kan du ikke gennemføre WiFi forbindelsen til dit produkt.

  2. Aktiver wifi på din maskine som vist i din brugsanvisning. Du kan hente din brugsanvisning her. Kontroller om din telefon, Ipad eller tablet er tilsluttet trådløst netværk

  3. Gå i din telefons, Ipad eller tablets Wifi indstillinger og kontroller om du er tilsluttet dit trådløse hjemme netværk og med god signalstyrke.
    Det er nødvendigt at din telefon, Ipad eller tablet er tilsluttet dit trådløse hjemme netværk, inden du går i gang med at tilslutte dit AEG eller Electrolux produkt.

  4. Kontroller der ikke tomme mellemrum mellem tegn i dit tilsluttede nætværksnavn.

  5. Kontroller dit hjemme netværk eller router.
    Kontroller på din telefon, Ipad eller tablet at dit trådløse netværk virker som det skal. Du kan evt. prøve om du kan gå på internettet via. Wifi eller om forbindelsen til andre trådløse produkter i dit hjem virker som de skal.

  6. Genstart din router.
    Hvis der er problemer med trådløse eller kablede data forbindelser fra en router i hjemmen kan det ofte løses ved at genstarte routeren. Dette gøres ved at slukke for strømmen til routeren og vente ca. 10 sekunden før du tænder den igen. Efter du har tændt routeren igen skal du blot vente yderligere nogle få minutter til den starter op igen og du kan derefter kontollerer at at dit nætværk virker igen. Hvis dit trådløse Wifi hjemme netværk stadig ikke virker, kan du kontakte din internet udbyder eller fabrikanten af din router for hjælp eller vejledning til dit hjemme netværk.

  7. Kontroller din konfiguration.
    Produktet, din telefon, Ipad eller tablet, eller begge dele, kan være nød til at blive konfigureret igen hvis der er blevet installeret en ny router eller konfigurationen i din nætværks router er blevet ændret.

  8. Kontrollere det trådløse Wifi signal på maskinen.
    Hvis din telefon, Ipad eller tablet er tilsluttet dit trådløse hjemme netværk, kan du kontrollerer om Wifi signalet på maskinen er ok.
    Se evt. i din brugsanvisning hvordan det kan gøres.
    Her et eksempel på hvordan det kan gøres på en vaskemaskine:

    Hvis signal styrken er svag kan der opstå problemer eller udfald på forbindelsen. Du kan prøve at flytte din router så tæt som muligt til dit produkt eller det kan være nødvendigt at købe og installerer en trådløs netværk Extender / forstærker i nærheden af produktet for at få et godt Wifi signal. Wifi Extender / forstærker kan du få hjælp til hos din lokale elektronik forhandler. Det er i mange tilfælde en god ide at vælge Wifi Extender / forstærker fra samme fabrikant som din router.

  9. Vær sikker på et det trådløse signal ikke forstyrres
    Trådløse netværks signaler forstyrres af microbølger.
    Sluk for din microovn og undgå at bruge din microovn samtidig med du vil fjenstyrre dit produkt via Appen.

  10. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovenstående råd ikke løser problemet, anbefaler vi at, du booker besøg af en servicetekniker.
    Der gøres dog opmærksom på at reklamationsretten kun omfatter varer eller tjenester leveret af Electrolux.

Tip

  • Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her

  • Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

 

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.