Opvaskemaskinens display er beskadiget

Senest opdateret 28-11-2019 06:15

Problem

  • Opvaskemaskinens display er beskadiget

Gælder

  • integreret opvaskemaskine
  • fritstående opvaskemaskine

Løsning

  1. Konstatering af skade ved udpakning af apparatet.
    Kontakt straks forhandleren for at orientere om, at apparatet er beskadiget ved leveringen. Du kan finde forhandlerens telefonnummer på din faktura eller følgeseddel.

  2. Skade efter installation / brug af apparatet første gang.
    I så fald skal du kontakte forhandleren og orientere om skaden.

  3. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker. Oplys for så vidt muligt om den berørte komponent.
    Forsøg ikke at tilslutte eller bruge apparatet før det er undersøgt af en servicetekniker

Tip

  • Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet.

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.