Ovnen viser fejlkode F11 / F111 / F129

Senest opdateret 10-06-2019 07:49

Problem  

  • Ovnen viser fejlkode F11 / F111 i displayet

Gælder

  • Integreret ovn

Løsning

  1.  Tilslut madlavningstermometeret omhyggeligt
    Følg vejledningen i brugsanvisningen. Du kan hente brugsanvisningen her.
     
  2. Udskift madlavningstermometeret hvis det er defekt og ikke virker mere.
    Du kan købe et nyt i webbutikken her.
     
  3. Kontakt Electrolux Service
    Hvis de ovenstående råd ikke løser problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.