Problem
- Når jeg bruger min indbyggede kaffemaskine, smager kaffen dårligt
Gælder
- Kaffemaskine indbygget
Løsning
- Sørg for at bruge kaffemaskinen hyppigt.
- Kontroller kaffepulverets malingsgrad, og nulstil knappens position til fabriksindstilling (pos. 4 og 5). BEMÆRK: Knappen må KUN drejes, når kværnens motor kører.
Fortsæt med ét klik ad gangen, indtil kaffen er tilfredsstillende. Virkningen er først synlig efter, at have brygget to kopper kaffe. Det anbefales ikke, at lade kaffeposen være åben i mere end 10 dage. - Kontakt Electrolux Service
Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker.
Tip
Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her