Når jeg bruger min indbyggede kaffemaskine, smager kaffen dårligt

Senest opdateret 05-06-2019 11:41

Problem

  • Når jeg bruger min indbyggede kaffemaskine, smager kaffen dårligt

Gælder

  • Kaffemaskine indbygget

Løsning

  1. Sørg for at bruge kaffemaskinen hyppigt.
  2. Kontroller kaffepulverets malingsgrad, og nulstil knappens position til fabriksindstilling (pos. 4 og 5). BEMÆRK: Knappen må KUN drejes, når kværnens motor kører.
    Fortsæt med ét klik ad gangen, indtil kaffen er tilfredsstillende. Virkningen er først synlig efter, at have brygget to kopper kaffe. Det anbefales ikke, at lade kaffeposen være åben i mere end 10 dage.
  3. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

 

Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Reservedele og tilbehør
Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.