Kogepladen viser fejlkode E5

Senest opdateret 11-07-2019 10:33

Problem 

  • Kogesektionen viser fejlkode E5 

Gælder 

  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning 

  1. Frakobl strømmen i mindst 30 sekunder. Tilslut strømmen, og tænd igen. Kontroller om problemt er løst.
  2. Kontroller om kogepalden / komfuret er tilsluttet korrekt.
  3. Tjek om der er sprunget en sikring. Hvis der sprunget en sikring skal du udskifte den og derefter prøve problemet er løst. 
  4. Kontakt Electrolux Service  
    Hvis de ovenstående råd ikke løser problemet, anbefaler vi, at du bestiller besøg af en servicetekniker.
    Advarsel: Vi anbefaler, at du undgår at bruge produktet, indtil problemet er fuldstændigt løst.    

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.