Kogepladen viser fejlmeddelelse E9

Senest opdateret 07-06-2019 12:12

Problem

  • Kogesektionen viser fejlkode E9 

Gælder

  • Integreret med elektrisk kogesektion
  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med elektrisk kogesektion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Afbryd for strømmen til produktet i sikringsskabet i minimum 30 sek., tænd igen og kontroller om fejlen er væk.
    Hvis kogeplade eller komfur viser fejlmeddelelsen E9 i displayet, kan problemet ofte løses ved, at nulstille produktet.
  2. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi at, du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 


Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.