Der er en skade, bule eller rids på emhætten

Senest opdateret 05-06-2019 09:41

Problem

  • Min emhætte er bulet, beskadiget eller ridset
  • Der er en skade på emhætten

Gælder

  • Emhætte / emfang

Løsning

  1. Konstatering af skade ved udpakning af apparatet.
    Kontakt straks forhandleren for at orientere om, at apparatet er beskadiget ved leveringen. Du kan finde forhandlerens telefonnummer på din faktura eller følgeseddel.
  2. Skade efter installation / brug af apparatet første gang.
    I så fald skal du kontakte forhandleren og orientere om skaden.

  3. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet anbefaler vi at, du bestiller besøg af en servicetekniker. Oplys for så vidt muligt om den berørte komponent.

Tip

  • Forsøg ikke at tilslutte eller bruge apparatet.
  • Hvis du selv  ønsker at udskifte dele, kan du finde reservedele i webbutikken her
    Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.