Lyset virker ikke på mit køle-/fryseskab

Senest opdateret 10-06-2019 14:23

Problem

  • Lyset i min fryser/mit køleskab/køle-/fryseskab/vinkøleskab virker ikke

Gælder for 

  • Kummefryser
  • Køle-/fryseskab
  • Fryseskab
  • Køleskab
  • Vinkøleskab

Løsning 

  1. Kontroller om pæren er sprunget og udskift den i henhold til vejledningen i brugsanvisningen, hvis det er tilfældet.
    Du kan hente din brugsanvisning her.
    Du kan købe en ny pære i webbutikken her.
    Nogle modeller har indbygget LED-belysning, der skal udskiftes af en tekniker.
     
  2. Kontroller om lyskontakten kan bevæges frit - og gør den eventuelt ren med en fugtig klud (hvis du kan se en lyskontakt i døråbningen).
     
  3. Luk og åbn døren for at tænde for lyset igen.
    Kontrolsystem kan automatisk have slukket lyset, hvis døren har været åben i et stykke tid.
  4. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte råd ikke løser problemet, anbefaler vi at, du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 


Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.