Fryser viser E2 i displayet på dispenser

Senest opdateret 05-06-2019 09:39

 

Problem 

  • Fryser viser E2 i displayet på dispenser

Gælder for 

  • Fryseskab med dispenser

Løsning 

  1. Rengør is-skuffen og kontroller, at låget forrest på skuffen, kan åbne og lukke korrekt.
     
  2. Rengør og kontroller også is-klappen, der er placeret i døren.
     
  3. Kontroller om isterning ligger i klemme.
    Det kan ske at der under aftapning kan ligge en isterning i klemme, fordi den ikke er nået ud før du fjernede glasset fra dispenseren.
    Dette kan løses ved:
    - At fjerne den isterning der sidder i klemme
    -  At fjerne glasset fra dispenseren under aftapning i de perioder hvor isfremføringen står stille 
    - At fjerne glasset  under aftapning når du kan høre der ikke er en isterning på vej ud.

  4. Kontakt Electrolux Service 
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

 

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.